مجموعه چهارم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ بازاریابی، تبلیغات و
مجموعه چهارم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ بازاریابی، تبلیغات و
بازاریابی یک فرآیند مدیریتی و اجتماعی است که بوسیله آن افراد و سازمانها پس از شناخت نیازها و خواستههای خود به تولید و مبادله کالا با یکدیگر اقدام میکنند. در واقع هدف اصلی بازاریابی بطور عمده دستیابی به فروش بیشتر از طریق شناخت و درک نیازهای مشتری و طراحی، تولید و عرضه مناسب محصول متناسب با آن نیازها میباشد که در این راستا استفاده از تبلیغات و توسعه فروش از طریق آن بسیار پراهمیت است.
امروزه با پیشرفت و توسعه روزافزون فناوریهای ارتباطی جدید در زمینه جمعآوری نیازها، تبلیغات و اطلاعرسانی، بازاریابی نقش بسیار مهمی را در معرفی و فروش محصولات و خدمات سازمانها ارائه میکند و به همین خاطر سازمانها و واحدهای اقتصادی موفق با استفاده مناسب از دانش و نیز روشها و تکنیکهای آن سود فراوانی کسب میکنند.
این مجموعه آرشیو بینظیری شامل بیش از 300 کتاب در زمینه بازاریابی، تبلیغات و فروش و در موضوعات اصول و مبانی بازاریابی، تبلیغات و فروش، مدیریت بازار، برند و برندینگ، بازاریابی رسانهای، تبلیغات، قیمتگذاری، تحقیقات بازار، مذاکرات تجاری، فروش موفق، رفتار مصرفکننده، بازاریابی در شبکههای اجتماعی، موفقیت در بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، رقابت، بازاریابی بینالمللی، بازارهای مالی، بازاریابی املاک و مستغلات، بازاریابی از طریق موتورهای جستجو، مهارتهای فروش، استراتژیهای فروش و بازاریابی، هندبوکها، دانشنامهها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر میباشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه کارشناسان و متخصصان بازاریابی و فروش تقدیم خواهد شد.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:
آرشیو بینظیری شامل بیش از 300 کتاب ارزشمند در زمینه بازاریابی، تبلیغات و فروش
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرمافزارهای لازم برای نمایش فایلها
بستهبندی زیبا و شکیل
تمامی کتابهای موجود در این بسته جامع به زبان اصلی میباشند و اغلب در فرمت PDF بوده و برخی از آنها نیز در فرمتهای DJVU ،CHM و EPUB هستند که برای سهولت کار کاربران نرمافزارهای مرتبط برای نمایش فایلها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
این مجموعه در 1 دی وی دی و با بستهبندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده میشود.
تصاویر جلد برخی از کتابهای این مجموعه:
قیمت : 36000 تومان
روش خرید: برای خرید "مجموعه چهارم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ بازاریابی، تبلیغات و " ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
2-فرم مربوطه را به صورت کامل و صحیح پر نمایید.
3-سفارش خود را درب منزل از پستچی تحویل گرفته سپس هزینه را پرداخت نمایید.
سایر محصولات :
خرید پستی مجموعه اول کتابهای اقتصاد؛ اقتصاد نظری
خرید پستی مجموعه دوم کتابهای اقتصاد؛ اقتصاد بازرگانی
خرید پستی مجموعه سوم کتابهای اقتصاد؛ اقتصاد صنعتی
خرید پستی مجموعه چهارم کتابهای اقتصاد؛ اقتصاد پول و بانکداری
خرید پستی مجموعه پنجم کتابهای اقتصاد؛ اقتصاد بینالملل
خرید پستی مجموعه ششم کتابهای اقتصاد؛ اقتصاد انرژی
خرید پستی مجموعه هفتم کتابهای اقتصاد؛ برنامهریزی و توسعه اقتصادی
خرید پستی مجموعه اول کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ حسابداری و حسابرسی
خرید پستی مجموعه دوم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ ریاضیات و آمار مالی
خرید پستی مجموعه سوم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ تجزیه و تحلیل مالی
خرید پستی مجموعه چهارم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ بازاریابی، تبلیغات و
خرید پستی مجموعه پنجم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ ریسک و بیمه
خرید پستی مجموعه ششم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ مالیات
خرید پستی مجموعه هفتم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ حقوق تجارت و بازرگانی، اخلاق تجارت
خرید پستی مجموعه هشتم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ پول، ارز، بانکداری
خرید پستی مجموعه نهم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ شرکتهای تجاری
خرید پستی مجموعه دهم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ کارآفرینی، استارتاپ، کسبوکارهای کوچک
خرید پستی مجموعه یازدهم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ تجارت الکترونیک
خرید پستی مجموعه دوازدهم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ موفقیت و ثروت
خرید پستی مجموعه سیزدهم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ بازارهای مالی
خرید پستی مجموعه چهاردهم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ سرمایهگذاری
خرید پستی مجموعه پانزدهم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک، برنامهریزی
خرید پستی مجموعه شانزدهم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ سازمانهای مالی و پولی بینالمللی، بنگاههای اقتصادی دولتی،
خرید پستی مجموعه اول کتابهای مدیریت؛ علم مدیریت، مدیریت دولتی، مدیریت بخش عمومی
خرید پستی مجموعه دوم کتابهای مدیریت؛ مدیریت صنعتی
خرید پستی مجموعه سوم کتابهای مدیریت؛ مدیریت بازرگانی، مدیریت کسبوکار
خرید پستی مجموعه چهارم کتابهای مدیریت؛ مدیریت مالی و سرمایهگذاری
خرید پستی مجموعه پنجم کتابهای مدیریت؛ مدیریت اجرایی، MBA
خرید پستی مجموعه ششم کتابهای مدیریت؛ مدیریت استراتژیک
خرید پستی مجموعه هفتم کتابهای مدیریت؛ مدیریت سازمان
خرید پستی مجموعه هشتم کتابهای مدیریت؛ مدیریت منابع انسانی
خرید پستی مجموعه دوم کتابهای مهندسی پزشکی؛ بیومکانیک
خرید پستی مجموعه هفتم کتابهای پزشکی؛ پرستاری
خرید پستی مجموعه هشتم کتابهای پزشکی؛ داروشناسی و داروسازی
خرید پستی مجموعه نهم کتابهای پزشکی؛ پزشکی عمومی، طب داخلی
خرید پستی تسبیح عقیق زرد
خرید پستی گوشواره مون استون
خرید پستی گردنبند گل رز
خرید پستی لامپ هندی بالب handy bulb اصل
خرید پستی گن لاغری کاسمارا اصل اورجینال casmara
مجموعه پنجم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ ریسک و بیمه
مجموعه هفتم کتابهای مدیریت؛ مدیریت سازمان
مجموعه ششم کتابهای اقتصاد؛ اقتصاد انرژی
مجموعه دوم کتابهای اقتصاد؛ اقتصاد بازرگانی
مجموعه سیزدهم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ بازارهای مالی
مجموعه سوم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ تجزیه و تحلیل مالی
مجموعه پانزدهم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک، برنامهریزی
مجموعه چهاردهم کتابهای مدیریت؛ مدیریت پروژه
مجموعه چهارم کتابهای سرمایهگذاری و امور مالی؛ بازاریابی، تبلیغات و
کلمات کلیدی :الی؛ بازاریابی تبلیغات جوعه چهار کتابهای اور الی؛ بازاریابی چهار کتابهای سرایهگذاری برای نایش فایلها زینه بازاریابی تبلیغات بازاریابی تبلیغات جوعه چهار الی؛ بازاریابی این جوعه چهار کتابهای کتابهای سرایهگذاری بازاریابی تبلیغات کتابهای سرایهگذاری نایید تحویل سازانها نیازها
- ۹۶/۰۶/۱۸